افراد چاق پیاز بخورید و لاغر کنید | رژیم غذایی

.

پیاز واسه کاهش وزن

الان، بخش کلی ای از جهان از چاقی رنج می برن. علل اصلی زیاد شدن وزن اضافی ، سبک زندگی ناسالم، عادات غذایی ناسالم، نداشتن ورزش و خوردن مواد غذایی آشغال اضافیه. این فقط تعداد محدودی از دلایلیه که منتهی به چاقی می شه.

پیاز یه راه طبیعی واسه کاهش وزن و چربی اضافی بدنه. این اندازه سوخت و ساز بدن رو زیاد می کنه.سرعت سوخت و ساز به اندازه هضم مواد غذایی و جذب اون به داخل سلوله. اگه این اندازه به دلیل بعضی از مشکلات تحت تاثیر قرارگیرد، می تونه به بیماریای جور واجور دیگه منجر شه. پیاز شامل اسانسای جور واجور و مواد معدنیه، که به سرعت سوخت و ساز بدن رو بالا برده و منتهی به کاهش وزن طبیعی می شه. همونطور که قبلا ذکر شد پیاز دارای آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابیه که یکی از سلاحای عالی در برابر افزایش وزنه.

بهترین راه مصرف پیاز واسه کاهش وزن در زیر آورده شده.

آب پیاز

هیچ راهی واسه جذب کردن تموم خواص پیاز از یه لیوان آب پیاز تازه نیس ، که به کاهش وزن کمک کنه.

مراحل آماده شدن آب پیاز:

واسه جفت و جور یه لیوان آب پیاز، به موارد زیر نیاز دارین:

یه عدد پیاز رو پوست کنده و بشورید خلال کرده و ده دقیقه در آب جوش ریخته بعد همراه با آبش در مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط می کنیم بعد تو یه شیشه ریخته و استفاده میکنیم

سوپ پیاز:

سوپ پیاز در کاهش وزن بسیار موثره اگه شما می خواین به سرعت لاغر شید، یکی از بهترین گزینه س. یه رژیم غذایی روزانه سوپ پیاز در کوتاه مدت شما رو لاغر میکنن.

مراحل آماده شدن سوپ پیاز

واسه جفت و جور سوپ پیاز، شما نیاز به:

کلم یه عدد کوچیک پیاز ۴یا ۵ عدد ، فلفل سبز۲-۳ عدد ، گوجه فرنگی بزرگ ۴ عدد

تموم مواد رو با آب بشورید و به قطعات کوچیک خرد کنین.

تموم سبزیجات رو در ماهی تابه ریخته تا خوب پخته شن بعد نمک و فلفل بریزین و بنابه ذایقه خود اونو طعم دار کنین.

این سوپ هیچ مشکلات جانبی نداره و تموم چربیای بدن رو بطور معجزه آسایی نابود می کنه.

پیاز به عنوان یه سبزی از زمان باستان استفاده می شه. در زمانای قدیم، مصریان از پیاز واسه درمان بیماریای جور واجور استفاده می کردن. اونا می دونستن که این سبزی کوچیک تموم مواد مغذی رو داره و بهترین دوست شما مخصوصا در مورد کاهش وزنه.

.

منبع : faranaz.com

ماه نشان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *