افرادی که می خواهند رانهای لاغری داشته باشند | چاقی

آدمایی که میخوان رانهای لاغری داشته باشن، علاوه بر تغذیه ای متعادل، تمرینای لاغری هم می تونن به اونا در قشنگ تر کردن این موضوع کمک کنه.
واسه به دست آوردن نتیجه ای ثابت و همیشگی، این حرکات رو تا جایی که می تونین انجام بدین : دست کم ۳ بار در هفته، خصوصاً در اول کار.

نکته

تمرین شماره ۱ : ران هاتون رو صاف کنین :

به پهلو دراز بکشین، پاهای تون رو دراز کنین. به آهستگی، تا جایی که می تونین پای تون رو بالا بیارین و به مدت ۵ ثانیه این حالت رو حفظ کنین، بعد رها کنین.
بعد از انجام یه سری کامل، روی پهلوی دیگه همین حرکت رو تکرار کنین.
یه سری یعنی، ۱۰ بار بالا آوردن هر پا.

تمرین شماره ۲ : ران هاتون رو صاف کنین :

بازم روی زمین درازکش بمونین، سرتون رو روی کتف تون بذارین و پاهای تون رو با زاویۀ قائمه جمع کنین. به آهستگی در حالی که پای تون رو بالا میارید و به یه سمت خم می کنین، نفس بگیرین بعد نفس تون رو بیرون بدین، در این حالت باید احساس کنین که ماهیچه های ران تون به کار افتادن.
۳ سری ۱۲ تایی از این حرکت رو واسه هر پا متناسب با ریتم خودتون انجام بدین.

تمرین شماره ۳ : ران هاتون رو صاف کنین :

حالا وایسید، شونِهاتون رو رها کنین و دستای تون رو به پشت یه مبل تکیه بدین. پاهای تون باید به طور کاملً کشیده باشن، کف پای تون رو خم کنین، بعد پای تون رو به سمت پهلوی تون بالا بیارین.
اگه این حرکت واسه تون خیلی سخته، می تونین پای فعال تون رو کمی خم کنین.
۲ سری، هر سری شامل ۱۲ بار بالا آوردن هر پا، واسه این حرکت پیشنهاد می شه.
نکته
بین انجام این حرکات، مراقب باشین که پشت تون صاف بمونه و شونِهاتون رها باشن؛ کار کردن نیم تنۀ پایین به معنی رها و سست کردن بالا تنه نیس!

.

منبع :

ماه نشان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *